Zgodovina
Da je Revoz ena najuspešnejših zgodb slovenskega gospodarstva, priča tudi njegova bogata zgodovina. Od skromnih začetkov – delavnice za popravila kmetijske mehanizacije je v več kot 60 letih podjetje preraslo v eno vidnejših tovarn svetovne avtomobilske industrije, ki je mnogim zgled učinkovitega delovanja in zagotavljanja kakovosti.
Nastanek zametkov današnje tovarne
Korenine Revoza segajo v sredino petdesetih let v podjetjih Agroservis in Moto Montaža so popravljali kmetijsko mehanizacijo ter sestavljali lahka gospodarska vozila in vozila DKW.
Ustanovitev podjetja IMV
Moto Montaža se preimenuje v Industrijo motornih vozil ali bolje poznano v IMV. V tem času steče tudi proizvodnja počitniških prikolic.
Sestavljanje Austinov
V sodelovanju s takrat uspešnim podjetjem British Motor Company v IMV-ju sestavljajo znamenite Austine.
Podpis pogodbe s francoskim Renaultom
V letu 1972 je prišlo do podpisa kooperacijske pogodbe s francoskim podjetjem Renault, ki je predstavljala temelj za začetek proizvodnje modelov Renault.
Začetek proizvodnje legendarne katrce
Znamenite Austine so februarja 1973 na tekočih trakovih IMV nadomestili Renaulti. V tem letu se je začela proizvodnja še danes velike legende renault 4, v omejenih količinah pa je bilo sestavljenih tudi nekaj modelov renault 12, 16 in 18.
Ustanovitev podjetja Revoz in začetek proizvodnje renault 5
V osemdesetih letih se je Renault znašel v manjših težavah, zato je IMV iskal novega družabnika. Po letih pogajanj so se na koncu odločili in nadaljevali sodelovanje. Z novo pogodbo je leta 1989 nastalo podjetje Revoz (okrajšava iz “Renault vozila”). Še istega leta je na tekoče trakove zapeljal renault 5 ali bolje poznana petka.
Začetek proizvodnje modela clio I
Prelomnica v Revozovi zgodovini je tudi leto 1993. Tega leta so se poslovili od proizvodnje legendarne katrce in začeli izdelovati model renault clio I, ki je prinesel tudi korenito spremembo tovarne.
Začetek proizvodnje modela clio II
Marca 1998 je skoraj istočasno kot v preostalih dveh Renaultovih tovarnah v Flinsu in Valladolidu stekla proizvodnja modela renault clio druge generacije.
Revoz se posveti povsem industrijski dejavnosti
Renault je v naši državi povsem ločil industrijsko in komercialno dejavnost, zato se je Revoz povsem posvetil industrijski dejavnosti, prodajo avtomobilov pa je prevzelo podjetje Renault Nissan Slovenija.
Renault postane 100-odstotni lastnik Revoza.
Francoski gigant Renault je postal 100-odstotni lastnik Revoza, ki je tedaj z novo linijo težkih stiskalnic in linijo za površinsko obdelavo in zaščito pločevine postal veliko bolj samozadostna tovarna.
Začetek proizvodnje modela twingo II
Renaultovega malčka twinga druge generacije so začeli izdelovati v novomeški tovarni Revoz leta 2007. Tega istega leta smo uspeli prvič preseči tudi proizvodnjo količino 200.000 vozil na leto.
Dosežen nov proizvodni rekord 212.680 vozil na leto.
Proizvodnja vozil se je še povečala, tako smo dosegli nov proizvodni rekord, in sicer 212.860 izdelanih vozil v enem letu.
Začetek proizvodnje modela wind
Na proizvodnje trakove je zapeljal tudi majhen kupe-kabriolet wind, ki pa zaradi obdobja krize ni našel svojih kupcev. Njegova proizvodnja ni vztrajala dlje kot do konca 2013.
Začetek proizvodnje modelov twingo III in smart forfour
V podjetju so stekle priprave na projekt Edison kot so označili proizvodnjo twinga tretje generacije, ki si je zasnovo delil tudi s smartom forfour. Proizvodnja obeh avtomobilov je stekla leta 2014, ko je nastalo tudi partnerstvo med Zvezo Renault Nissan in nemškim Daimlerjem.
Iz podjetja zapelje prvo električno vozilo - smart forfour EQ
Tega leta so v podjetju uspešno zaključili projekt elektrifikacije smarta forfour, prvega električnega avtomobila iz Novega mesta. S tem modelom podjetju uspe tudi prodor na nove trge, med drugim tudi na Kitajsko.
V proizvodnjo Revoza se vrne clio četrte generacije
V Novo mesto se ponovno vrne model clio, tokrat četrte generacije, ki se je pridružil modelom twingo, smart forfour in smart forfour EQ.
Iz Revoza zapelje že 4-milijonti avtomobil
Konec maja 2018 iz podjetja zapelje jubilejni, že
4-milijonti avtomobil znamke Renault. Gre za clia z dizelskim motorjem, srebrne barve, namenjen francoskemu tržišču.